Fitnesz-süti zabpehellyel

Aki ismer tudja, hogy nem vagyok egy sütős-főzős asszonyka, a konyhában is azt szeretem, ami “egyszerű, de nagyszerű!”  🙂 Íme egy fitnesz-süti a zabpehely kedvelőknek:  Hozzávalók:100 g zabpehely5 tojás1 yoghurt (natúr)100 g sovány túrókókuszreszelék1 csapott kanál sütőporédesítőszerdarabolt mandula, dió, vagy szárított áfonya+ esetleg valamilyen fehérje por A tojásfehérjéket habbá verjük, majd az összekevert többi hozzávalóval óvatosan egybeforgatjuk… Tovább »

“A fitnesz olyan, mint a házasság: ha csalsz, ne várd, hogy működjön!”

ALIBI EDZÉS. Vagyis az, amelyiket megcsináltad, mégsem edzettél le. Tornázgattál otthon, cseverésztél a kondiban, táncikáltál egy csoportos órán – és nincs szemmel látható eredménye. Nem fogysz, nem alakulsz, és te is érzed, hogy “valami nem stimmel” az edzéseddel. Ha magadra ismertél, ideje hogy változtass (és változz)!   MIÉRT ROSSZ??? 1. Becsapod magad. Valóban elhiszed, hogy… Tovább »

10 dolog, amit fel kell áldoznod a fitt alakért

Az biztos, hogy ha életmódot váltunk, bizonyos új dolgokat kell beiktatnunk az életünkbe, ugyanakkor bizonyos dolgoktól el is kell búcsúznunk. Némelyiktől időlegesen, másoktól végleg. Íme, néhány dolog, amiről le kell mondanunk ha egy fittebb testet és jobb közérzetet szeretnénk elérni: KényelemFelejtsd el a kényelmet, ha sportolásról vagy a táplálkozás újratervezéséről! Az életmódváltás, izmosodás vagy fogyás még… Tovább »

Így számold ki az ideális testsúlyod!

A legegyszerűbb módja az ideális testsúly kiszámolásának a Broca-index számolása. A képlet nagyon egyszerű: Vonj le a magasságodból (cm) 100-at A kapott eredményt csökkentsd további 10%-kal Az eredmény az ideális testsúlyod kg-ban Példa: egy 170 cm magas ember esetében: 170-100= 7070-7=63Ideális testsúly: 63 kg   Mi a gond ezzel a képlettel? Hogy nem veszi figyelembe… Tovább »

Egyszerű, de nagyszerű fitness-édesség: a banános-túró

Ahogy haladunk előre a diétánkban, eljön egy pont, mikor ölni tudnánk valami édes falatért. Hogyan nassoljunk kevesebb kalóriát??? Jó kérdés, és vagyunk páran, akik úgy várjuk erre a kérdésre a választ, mint a messiást 🙂 A fincsi fehérjeporokon kívül azért van 1-2 lehetőség… Ilyen például a banános-túró: A banán szuper dolog: nemcsak finom, de tartalmaz káliumot és… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!