Rögzült szokások: életünk 40%-át irányítják!

Íme egy ijesztő adat: kutatások szerint a napi tevékenységeink legalább 40%-át a szokásaink teszik ki. A rögzült, évek óta újra és újra végrehajtott szokások… Ez azt jelenti, hogy a  napi tevékenykedésünk majdnem felénél szinte egyáltalán nem használjuk az agyunkat! Nem döntünk! Hanem automatikusan cselekszünk, mindenféle felülbírálat nélkül. Ez alapból sem túl helyes, ha azt szeretnénk… Tovább »

Nagy Megújulás 2017 – Anikó naplója (4. hét)

Anikó újabb bejegyzése következik, amiből kiderül, hogy lassan, de egyértelműen haladunk, fejlődünk és fogyunk. Mármint ő. És mindezt nagyon elszántan és humorral teszi. Az első bejegyzéséhez annyit fűznék hozzá, hogy hozzánk épp most lépett be – és igenis látszik!! 🙂 (A bejegyzés végén pedig a konkrét adatokat is olvashatjátok centiben, kilóban…)   “A visszajelzések alapján… Tovább »

Szénhidrát számolás – a fogyás alapja

Mint már többször leírtam, ha a fogyás a cél, a legcélravezetőbb módszer magát a szénhidrát mennyiséget számolni (grammban). Nem ritka, hogy ha orvost keresünk fel fogyási szándékkal,  sokszor csak némi általános tájékoztatót kapunk a mozgásról és homályosan a kalória számolásról (ne adj isten, meg is nevezik, hogy 1000 kalória felé ne menjünk, ami egy veszélyes… Tovább »

Nagy Megújulás 2017 – Anikó naplója (bemutatkozó)

Ebben a rovatban mostantól 6 hétig a 3 gyerekes anyuka, Anikó életmódváltását olvashatjuk. Fogadjátok szeretettel a bemutatkozóját! 🙂   Sziasztok, 2016 tavaszán egyszer már belevágtam az életmód váltásba. Akkor töltötte be a harmadik, legkisebb lányom az egy esztendős korát. Az utóbbi 7 évet nagyjából azzal töltöttem, hogy várandóskodtam, dolgoztam, gyerekeztem, szültem, híztam, híztam meg híztam… Tovább »

Ha most belekezdesz a diétádba, ennyit fogyhatsz tavaszig!

Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy a “nyári forma télen készül” – és mivel immár csak 1 hónapunk van a télből, itt az ideje kapcsolni, ha valaki nyárra jó alakot szeretne! Persze tudjuk, hogy az életmódváltás nemcsak az alakformálás miatt fontos. Hanem hogy energikusabbak, ellenállóbbak legyünk, és az olyan apróságok, mint a vércukorszintünk, vérnyomásunk, csontjaink erőssége stb…. Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!