Holisztikus fitnesz

Nyújtás (+ 13 KÉP)

Korábban már írtam róla, hogy a nyújtás (stretching) miért olyan fontos – legalább az edzés végén, de ha van időnk és kedvünk, akkor pluszban is nyújthatunk, akár kifejezett nyújtó edzésekkel. A rendszeres nyújtás hatására  sérüléseket előzhetünk meg elősegíthetjük a mozgástartomány növekedését elősegíthetjük az izomzat regenerálódását és fejlődését a mozgásunk kecsesebbé, harmonikusabbá válhat a gerinc és… Tovább »

A mell edzése

A fitneszteremben a „mell” szón a mellizomzat edzését, fejlesztését értjük, nem pedig a női mell formálását. Természetesen a kettő nem létezik egymás nélkül, ezért is ajánlom ezt a bejegyzést nagyon azoknak a hölgyeknek (valószínűleg az összes hölgynek :)), akiket érdekel a téma – különösen pedig az anyukáknak, akik esetleg csak a szoptatás után találkoztak a mellükkel… Tovább »

6 szuper hasgyakorlat + zsírégetés a szebb alakért!

A has nem a hasizom gyakorlatoktól lesz lapos, hanem a megfelelő gyakorlatoktól ÉS a zsírégető edzésektől. Ugyanis a has sosem lesz lapos (bármeilyen erős is!), ha zsírréteg fedi. Most egy olyan has-edzést osztok meg veletek, amely nem csak a szokásos talajgyakorlatokból áll, hanem egy jó kis intenzív köredzés formájában végezhető: a talaj gyakorlatokat pulzus-emelő gyakorlatokkal kombináljuk,… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!