Holisztikus fitnesz

Nyújtás (+ 13 KÉP)

Korábban már írtam róla, hogy a nyújtás (stretching) miért olyan fontos – legalább az edzés végén, de ha van időnk és kedvünk, akkor pluszban is nyújthatunk, akár kifejezett nyújtó edzésekkel. A rendszeres nyújtás hatására  sérüléseket előzhetünk meg elősegíthetjük a mozgástartomány növekedését elősegíthetjük az izomzat regenerálódását és fejlődését a mozgásunk kecsesebbé, harmonikusabbá válhat a gerinc és… Tovább »

A nyújtás (stretching)

A nyújtás (vagy stretching) egy erősen elhanyagolt terület a fitneszben, sokan időhúzásnak, feleslegesnek tartják. Pedig érdemes rászánni azt a kis 10 percet az edzés végén! Az anyukákat még inkább érinti ez a téma, ugyanis ők sokat veszítenek rugalmasságukból a terhesség utolsó, kényelmetlenül-döcögős hónapjai alatt, amikor kevesebbet mozognak, és a derék homorításával megrövidülnek a hátizmok. Mindehhez… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!